2022. július 3., vasárnap

Cserna Andor - France-breviárium - Jelenlegi ára: 990 Ft

A könyv megvásárlása után automatikus e-mailt küldünk a részletekkel!
Könyvkötői kötés, kötése több helyen megtört, megnyílt
„ Vén otthonülő vagyok. Életemet könyvek között töltöttem és sohasem utaztam. Bánom, hogy elzárkózott és egyhelyben való életet folytattam. Kétségkívül a könyvekből is lehet tanulni, de sokkal többet, ha az ember világot lát. Párizsi vagyok. Negyven év óta lakom ugyanabban a házban és alig járok ki. Igaz, hogy ez a ház a Szajna partján áll, a világ legelső és legszebb pontján. Ablakomból látom a Tuileriákat és a Louvret, a Pont Neuf-t, a Notre-Dame tornyait, az igazságügyi palota tornyoeskáit és a Sainte-Chapelle csúcsát. Mind e kövek beszélnek: Franciaország nagyszerű történetéről regélnek. A Szajnaparton lakom, a Quai Malaquais-n, a harmadik emeleten, a képkereskedő házában. "


Jelenlegi ára: 990 Ft
Az aukció vége: 2022-07-04 04:41 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése