2018. március 26., hétfő

Samsung gear fit 2 NMÁ! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó egy újszerű Samsung Gear Fit 2 (SM-R6000). Kék színű. Tökéletesen működik, összes tartozékával, töltővel, dobozával. 2016. 0707-én vásároltam. Számlát, jótálást adom hozzá, habár szerintem már nincs rá jótálás (úgy tudom egy évet adott a forgalmazó cég). L-es méretű szíjjal. Még a doboza is gyári állapotú! Tökéletes ajándéknak. Aksija bírja a teljes napot. Nagyon keveset volt használva, ezért is ilyen szép az állapota. Csere nem érdekel! Én használtam pár alkalommal, de kihasználatlanság miatt megválnék tőle. Ha kíváncsi vagy további részletekre, kérlek nézd meg a belinkelt hivatalos Samsung oldalt:
http: //www. samsung. com/hu/wearables/gear-fit-2-r360-large/SM-R3600ZBAXEH/
Műszaki adatok:
Kijelző:  Hajlított, érintőkijelző, színes Super AMOLED, méret 1, 5”
Kijelző felbontása:  216 x 432
Méret:  24, 5 mm × 51, 2 mm
Large: 155 - 210 mm
Operációs rendszer:  Tizen
Chipset:  2-magos @ 1GHz
Memória:  512 MB RAM / 4 GB (belső)
Akkumulátor:  200 mAh (akár 3 - 4 napot is kibír)
Érzékelők:  Akcelerometer (gyorsulás érzékelő), gyrometer, barometer, pulzus érzékelő, GPS
Konnektivitás:  Bluetooth 4. 2
Támogatott audió formátumok:  MP3, WMA, WAV, AAC, M4A, AMR, AWB, OGG, OGA, 3GA
Certifikáció:  IP68
Samsung Gear Fit2 SM-R3600 Large, Multifunkciós óra, Blue 
További 1Ft-os aukciókért nézd meg a többi eladásra kínált portékáimat! A napokban még legalább egy tucat 1Ft-os terméket töltök fel.

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2018-04-16 15:14 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése