Mivel a hatóságok többnyire nem korrekt helyekről (és akár éjjel, amikor szabadszemmel nem látható a tevékenység) mérnek sebességet, így az auótózó könnyen belefuthat egy sebesség túllépés miatti büntetésbe. Mivel a büntetési tételek nem olcsók, könnyen összejöhet egy évben akár 100. 000-es nagyságrend is. Ennek megelőzésére találták ki az ellen szereket. A lézert mérni előre jelezni és blokkolni is lehet, a radart csak észleleni és mire odaér a jármű, lelasítani. A lézerrel változó távolságról mérnek, a telepített radarok fix ponton mérik a sebességet. Ezért a védekezésre ezek kombinációja hasznos. A telepített radarok helye publikus, de a kínálatomban szereplő érzékelő körkörös irényban már 300 méterről érzékeli a radart, jelzni és mire oda ér az autós, akkora le tudott lassítani, ha gyorsabban ment. A lézert pedig már 1 km-ről érzékeli, jelzi fény és hang jelzéssel, és a vezető döntése szerint blokkolja, vagy nem a jelet. Az új törvények szerint birtokolni lehet az ilyen eszközöket, de blokkolásra használni nem. Ezt felhasználók úgy oldották meg, hogy ha aljas helyekről mérnek (felüljáróról, hátulról, kocsibeállóból, oldalról, kocsi hátsó üléséről), akkor nem mennek az autó után, mert nem tud, mert pl. egyedül van, kocsi mellett áll, hátsó ülésen ül egyedül, vagy fizikálisan lehetetlen, mert felüljárón, másik sávban van stb. ) akkor blokkolják a jelet és a trafipax nem tud sebességet rögzíteni, ha pedig mérnek, de megállíthatnak, akkor a jelen eszköz hanggal és fénnyel jelez, blokkol, addig lassít a sofőr, majd a szabály szerinti sebességet elérve, vagy alá lassítva, a blokkolót kikapcsolja és már mérhetik is a "szabályos" jármű sebességet, mert "nem történt" szabálytalan közlekedés. A fenteikre kínálok egy komplett rendszert, mely éjjel, nappal véd és tartalmazza a radar előre ! jelzőt, a lézer blokkolót, a tolató radar funkciót, a mikro kapcsolót és első, hátsó (ha hátulról mérnének) védelmet biztosító 4 érzékelő fejet. Előre szoktak 2 és hátra 2 db-ot felszerelni, többnyire a rendszám közelébe, az azt pásztázó jelek észlelésére, blokkolására. A rednszer szoftwere frissíthető, így újabb és újabb rendszerek kivédésére képes (ahogy fejleszt egy újat a mérésben érdekelt fél, úgy fejletszi az ellen szerét a gyártó, és ez szoftweresen frissíthető. Így képes az új mérőeszközök jelzésére, blokkolására is. Mivel egy ilyen rendszer, értékes (új korában 230. 000 Ft-ért szerelték be), az eszközt jármű eladás miatt szereltük ki és kerül eladásra. Kívánságra a ki és beszerelő mester műhelyét is megnevezem, aki képes szakszerűen a járműbe építeni (csak a négy blokkoló fej látható, a többi rejtve marad). Az eszköz, a mikrokapcsolóval, első, háts ó tolatóradarként is használható. A magyar nyelvű használati útmutató is meg van hozzá. A termékre egy hét beszerlési, visszavásárlási garanciát adok.
Jelenlegi
2016. december 1., csütörtök
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
0 megjegyzés:
Megjegyzés küldése